Rodzaje pozycjonowania

Potrzebujesz dowiedzieć się, kto oferuje pozycjonowanie Krakow? Nie zwlekaj! Koniecznie odwiedź seo4.net/pozycjonowanie-stron/

Funkcjonują 3 popularne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przeważnie:
– miasto (przykładowo “zespół na wesele Kraków”)
– dzielnicę (“sklep sportowy Wilda”)
– państwo (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie sprawdzi się w działaniach dla firm lokalnych, które kierują swoją ofertę tylko do osób zamieszkujących na konkretnym obszarze. Taka metoda pozycjonowania jest wykorzystywana także wówczas, gdy przedsiębiorstwo nie ma finansów na reklamę i nie jest w stanie walczyć o pozycje na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “nauka gry na skrzypcach“, to “nauka gry na skrzypcach Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon

Inny model pozycjonowania to dobre i sprawdzone rozwiązanie dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Za sprawą stosownego dobrania słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Adwords ulegną dużej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również znacznie niższą konkurencję. Ważne jest również to, iż rośnie tendencja do wpisywania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– telefon LG K40 czerwony,
– buty sportowe Adidas Hard Court czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 5 czarna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne przede wszystkim dla sklepów online. Za pośrednictwem tego typu fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę artykułów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Ojca, Światowe Dni Młodzieży lub Zielone Świątki. Ten typ pozycjonowania będzie wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i użyta z należytym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. Przeważnie należy rozpocząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed ważnym wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową ewentualnie zmodyfikowaną treść strony.

Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Close