
Więcej o pozycjonowaniu i optymalizacji stron www
Wydałeś fortunę na firmową stronę internetową, zaś ta nie zachęca kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne technologie, ale pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo Twoich starań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w małej widoczności w sieci. Internauci zwykle korzystają z Google – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, żeby stronę jego przedsiębiorstwa internauci wyszukali bez większych problemów. Jak to osiągnąć? Warto rozpocząć od samej strony, modyfikując ją zgodnie z zaleceniami Google.
Optymalizacja stron – na jakich zasadach polega?
Optymalizacja strony to różne modyfikacje polegające na dostosowaniu strony do wytycznych Google. Są to tak modyfikacje kodu strony, jak i uzupełnienie jej właściwą treścią. Okazuje się to szczególnie ważne z uwagi na fakt, że boty Google sprawdzają witryny według odgórnie ustalonych wytycznych – znaczenie ma między innymi prawidłowe użycie tagów w kodzie oraz nasycenie fraz kluczowych.
Kto przygotuje optymalizację stron?
Optymalizacja stron to zadanie wymagające dużej wiedzy o stale modyfikowanych wytycznych internetowego giganta – z tego powodu też złym rozwiązaniem okaże się edytowanie witryny bez udziału fachowców według dostępnych w internecie tutoriali. Znacznie lepiej zrobimy powierzając to dobrej agencji SEO i rozpatrując to jako inwestycję – przychody osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się nawet po paru miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]